קורס החייאה ושימוש בדפיברילטור-min.jpg

המטרות שלנו

 1. הקניית תחושת הביטחון הדרושה, בכדי לפעול ברוגע במקרה הצורך בזמן חירום רפואי.

2. ייעול הנגשת הטיפול הראשוני שמוגש למטופל באמצעות יצירת שפה משותפת ואוניברסלית בין מגישי העזרה ראשונה בארץ ובעולם.

3. הטמעת החומר הנלמד לטווח הרחוק, בכדי שכל אחד יוכל אשר לשלוף את פעולות החיוניות להצלת חיים גם שנים לאחר הקורס.

 

אינקורס הוקמה במטרה לספק חוויה לימודית והדרכתית, שמקנה את הכלים והידע הדרושים כדי לתפקד ברוגע ובביטחון ברגע האמת של חירום רפואי.
 

המדריכים שלנו עושים את המיטב בכדי להעביר את כל הידע והניסיון המקצועי אשר ברשותם, מתוך תחושת שליחות ונחישות לעזור, ללמד ולהציל חיים. באינקורס כל הדרכה בצבע, היות וכל מדריך מביא עמו ניסיון הדרכתי רחב שנים שייחודי לו, מתאים את תוכן השיעורים לסילבוס הקורס (שנבנה בהתאם להנחיות משרד הבריאות ואיגוד הלב האמריקאי A.H.A) והינו ערני בכל עת לסוגיות הדינמיות שעולות במהלך ההדרכה ודורשות התייחסות נקודתית.
 

שיטת הלימוד הייחודית שלנו פונה להגיון הפשוט, מארגנת את המידע שכבר קיים אצל המשתתפים והופכת אותו לידע שימושי ויעיל בעת הצורך. בצורה הזו, ניתן להגיע להבנה אמיתית, לפתח יכולת הבחנה בין מגוון מצבי החירום הרפואיים, לנבא התנהגות עתידית ולהתאים את הטיפול היעיל ביותר במהירות.  ואנו תמיד דואגים שיהיה לכם מעניין, מעורר ומסקרן - בכל פעם מחדש !

מקור השם אינקורס

השם "אינקורס" (באנגלית in-course), פירושו "להיות נוכח בקורס". עוד במקורות היהודיים נאמר ש"אם אני כאן הכל כאן ואם איני כאן מי כאן?". 

 

עיקרון הנוכחות הוא אחד הערכים החשובים ביותר לנו והוא חלק חשוב מפיתוח שיטת ההדרכה שלנו. השיטה מבוססת על תקשורת פתוחה, ישירה ואישית המושתתת על נוכחות פיזית ומחשבתית של המדריכים והמשתתפים בקורס.

אנו מודעים היטב לכך שמקרי חירום רפואיים הינו נושא רגיש ולא פעם מועלות סוגיות שדורשות התייחסות נקודתית ומקצועית. מתוך הבנה זו אנו רותמים את המשתתפים להגיע לפתרונות הדרושים במקרי חירום השונים.

מקור השם אינקורס.jpg
ערכי ליבה אינקורס.JPG

ערכי הליבה

כחלק מהחוויה ההדרכתית השיעורים מועברים באופן ייחודי, מקורי, ענייני, פשוט וקליל. אלו הם עקרונות מנחים בשיטת ההדרכה  שלנו.

חשוב לנו להישאר ממוקדים בתכנים הרלוונטיים שנוגעים לכל תחום ולכן הסילבוס מתוכנן ביעילות ומקצועיות. אצלנו אין זמן מבוזבז.

השירות ניתן בשקיפות ובהירות, תוך זמינות מלאה לכל שאלה לאורך הדרך ומתן מענה כנה ופתוח בכל נושא.

הקידמה דורשת שיפור מתמיד ועקביות ולכן תמיד יש על מה לעבוד ובמה להשתפר. מכאן שסבלנות, סובלנות והקשבה הינם ערכי היסוד בכל הנוגע לקשר עם לקוחותינו.